LCZ-35 50-1500A Trasformatore di corrente secca di alta tensione per interni

Breve descrizione:

U trasformatore di corrente LCZ-35 hè un pruduttu di casting d'isolamentu semi-chjusu, adattatu per u sistema di energia cù una frequenza nominale di 50Hz o 60Hz è una tensione nominale di 35kV è sottu, cum'è misurazione di energia elettrica, misurazione di corrente è prutezzione di relè.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

U trasformatore di corrente LCZ-35 hè un pruduttu di casting d'isolamentu semi-chjusu, adattatu per u sistema di energia cù una frequenza nominale di 50Hz o 60Hz è una tensione nominale di 35kV è sottu, cum'è misurazione di energia elettrica, misurazione di corrente è prutezzione di relè.Stu pruduttu hè conforme à IEC44-1 è GB1208 "Current Transformer".

形象1

Descrizzione di u mudellu

型号说明
形象3

Parametri tecnichi è dimensioni di a struttura

1. U currente secundariu nominale, a cumminazione di classi di precisione, a pruduzzione nominale è a currente stabile dinamica è termale sò mostrati in a tavula.

2. Livellu di insulation Rated: 40,5/95/185 Kv
4. U nivellu di scaricamentu parziale di u pruduttu risponde à i requisiti di u standard GB1208 "Current Transformer".
5. Livellu di contaminazione: i prudutti in tutti i cundizioni di u travagliu risponde à i requisiti di a contaminazione di u livellu II.
6. I prudutti micca standard ponu esse persunalizati secondu l'utilizatori.

参数3_看图王参数3_看图王(1)

Funzioni di u produttu è Istruzzioni per l'usu

Stu tipu di trasformatore di corrente hè di una struttura semi-chjusa di casting di resina epossidica.L'avvolgimentu primariu è l'avvolgimentu secundariu sò prima fusi in unu, è dopu u core di ferru hè inseritu in u corpu di casting.U pruduttu hà eccellenti proprietà insulanti è resistenza à l'umidità.Ci sò bulloni di messa in terra è targhette è quattru fori di muntatura per a stallazione nantu à u pianu di fondu di u pruduttu.
cundizioni normali di usu:
Locu di stallazione: in casa.
Temperatura ambiente: a temperatura hè 40 ℃;a temperatura hè -5 ℃;a temperatura media di ogni ghjornu ùn supera i 30 ℃.
Cundizioni atmosferiche: Ùn ci hè micca una contaminazione seria in l'atmosfera.

Istruzzioni di u produttu:
1) LCZ-35(Q) U cablaggio di u trasformatore di corrente LCZ-35 deve seguità u principiu di a serie: vale à dì, l'avvolgimentu primariu deve esse cunnessu in serie cù u circuitu in prova, è l'avvolgimentu secundariu deve esse cunnessu in serie cù tutti i carichi di strumenti
2) Selezziunate u cambiamentu adattatu secondu u currente misuratu, altrimente l'errore aumenterà.À u listessu tempu, una estremità di u latu secundariu deve esse messa in terra per impedisce chì l'alta tensione in u latu primariu entre in u latu secundariu di bassa tensione una volta chì l'insulazione hè dannata, causendu accidenti persunali è equipaghji.
3) U latu secundariu ùn hè assolutamente micca permessu di apre u circuitu, perchè una volta chì u circuitu hè apertu, u currente primariu I1 diventerà tutti i correnti magnetizzanti, facendu chì φm è E2 aumenteranu bruscamente, chì risultatu in una magnetizazione di saturazione eccessiva di u core di ferru, seriu. generazione di calore è ancu brusgiate di a bobina;, chì aumenta l'errore.Quandu u transformatore di corrente funziona nurmalmente, u latu secundariu hè simile à un cortu circuitu.S'ellu hè apertu di colpu, a forza elettromotrice di eccitazione cambierà di colpu da un picculu valore à un grande valore, è u flussu magneticu in u core di ferru mostrarà una cima piatta severamente saturata.Per quessa, l'avvolgimentu secundariu induce una onda piccu assai altu quandu u magneticu passa per u cero, è u so valore pò ghjunghje à millaie o ancu decine di millaie di volti, chì mette in periculu a sicurità di u persunale è a prestazione d'insulazione di u strumentu.Inoltre, u circuitu apertu di u latu secundariu face chì a tensione di u latu secondariu righjunghji parechji cintunari di volti, chì pruvucarà un accidentu di scossa elettrica se toccu.Dunque, u latu secundariu di u trasformatore di corrente hè equipatu di un interruttore di cortu-circuit per impedisce u latu secundariu da esse apertu.In u prucessu di usu, una volta chì u latu secundariu hè apertu, a carica di circuitu deve esse sguassata immediatamente, è tandu l'interruzione di energia deve esse processata.Pò esse riutilizatu dopu chì tuttu hè eliminatu.
4) Per risponde à i bisogni di strumenti di misurazione, prutezzione di relè, ghjudiziu di fallimentu di circuit breaker è filtrazione di difetti, etc., tutti i circuiti sò stallati in generatori, trasformatori, linee in uscita, interruttori seccionali di bus, interruttori di circuiti di bus, interruttori di circuiti di bypass. è altri circuiti.2 à 8 trasformatori di corrente cù avvolgimenti secundarii.
5) U situ di stallazione di u trasformatore di corrente protettiva deve esse stabilitu quant'è pussibule per eliminà a zona senza prutezzione di u dispusitivu di prutezzione principale.Per esempiu: s'ellu ci sò dui gruppi di trasformatori di corrente, è u locu permette, deve esse situati da i dui lati di u circuit breaker, cusì chì u circuit breaker hè in a gamma di prutezzione croce.
6) Per prevene u fallimentu di u busbar causatu da u lampu di bushing di u trasformatore di corrente di u pilastru, u trasformatore di corrente hè di solitu dispostu nantu à a linea in uscita o à u latu di u trasformatore di l'interruttore.
7) Per riduce u dannu causatu da u difettu internu di u generatore, u trasformatore di corrente utilizatu per l'ajustamentu automaticu di u dispusitivu di excitazione deve esse disposti nantu à u latu in uscita di l'avvolgimentu di u stator di u generatore.Per facilità l'analisi è truvà difetti interni prima chì u generatore hè integratu in u sistema, u transformatore di corrente utilizatu per i strumenti di misurazione deve esse stallatu nantu à u latu neutru di u generatore.

形象2

Detaglii di u produttu

CT
CT

I prudutti veri sparati

实拍

Un angulu di l'attellu di pruduzzione

车间
车间

Imballaggio di u produttu

包装

Casu di applicazione di u produttu

案例2

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi