Storia di Sviluppu di Transformer Immersi in Oliu

Trasformatoreoliu hè un tipu di liquidu di pitroliu, chì hà a pussibilità di combustione è hà u svantaghju di prutezzione di l'ambiente.In ogni casu, perchè l'oliu di trasformatore hà e caratteristiche di prestazioni eccellenti è di prezzu bassu, a maiò parte di i trasformatori di putenza utilizanu sempre l'oliu di trasformatore cum'è mediu d'insulazione è di raffreddamentu.

À a fini di u 19u seculu, i trasformatori cuminciaru à utilizà l'oliu di trasformatore cum'è mediu d'insulazione è di rinfrescante, cusìtrasformatori immersi in oliuapparsu.In più di riserve naturali ricche è prezzu bassu, l'oliu di trasformatore hè statu largamente utilizatu per via di e so caratteristiche seguenti.
1) Un bonu rendimentu d'insulazione quandu s'utilice inseme cù materiali di fibra, chì ponu riduce a distanza è u costu di l'insulazione.
2) L'oliu di trasformatore hà una viscosità bassa è una bona prestazione di trasferimentu di calore.
3) Puderà bè prutegge u core è u ventu da l'influenza di l'umidità in l'aria.
4) Prutegge a carta isolante è u cartone da l'ossigenu, riduce l'anziane di i materiali insulanti, allargà a vita di u trasformatore.

Eccettu per certi trasformatori di capacità media è chjuca è i trasformatori di gas, a maiò parte di i trasformatori di grande è mediana dimensione anu sempre aduprà l'oliu di trasformatore cum'è mediu di rinfrescante è insulating.L'insulazione di u trasformatore impregnatu cù l'oliu di trasformatore hè di gradu A, è a temperatura operativa à longu andà hè 105 ℃.

https://www.cnkcele.com/jdj2-35kv-35000100v-0-26p-80-500va-outdoor-hv-oil-immersed-insulation-voltage-transformer-product/


Tempu di Postu: Mar-02-2023