Chì sò i Materiali di Fusibili d'Alta Tensione?

Prima di tuttu, pudemu piglià un ochju à e caratteristiche di i fusi d'alta tensione.

Comu sapemu, a funzione difusibili d'alta tensionehè di prutezzione di u circuitu.Vale à dì, quandu u currente in u circuitu supera un valore specificatu, a fusione in u fusible pruducerà un tipu di calore per rompe u circuitu.Dunque, per i materiali di fusione d'alta tensione, anu bisognu à avè un puntu di fusione bassu, faciuli à estingue e caratteristiche d'arcu.In generale include rame, argentu, zincu, piombo, lega di stagno di piombo è altri materiali.Perchè i punti di fusione di sti materiali sò diffirenti, diversi materiali sò necessarii per e diverse correnti.E so temperature di fusione currispondenu à 1080℃, 960℃, 420℃, 327℃ è 200℃ rispettivamente.

Istruzzioni per l'usu di sti diversi materiali sò i seguenti:
1. U puntu di fusione di zincu, piombo, lega di piombo-stagnu è altri metalli hè relativamente bassu, ma a resistività hè più grande.Dunque, l'usu di l'area di a sezione trasversale di fuse hè più grande, u vapore di metallu generatu quandu a fusione ùn hè micca favurevule à l'arcu extinguish.Principalmente usatu in u circuitu sottu 1kV.
2. U ramu è l'argentu anu un altu puntu di fusione, ma una piccula resistività è una bona conductività elettrica è termale.Per quessa, l 'usu di fusible area cross-sectional hè chjuca, u vapore di metallu generatu quandu fusing hè menu, facile à extinguish arc.Pò esse usatu in circuitu di alta tensione, alta corrente.Tuttavia, s'è u currenti hè troppu grande, a temperatura longa hè troppu altu, facile à causari danni à altri cumpunenti in u fusible.Per fà u fusible di fusione rapidamente, deve scorri per un currente più grande, altrimenti prolongerà u tempu di fusible, chì hè sfavore à l'equipaggiu di prutezzione.Per eliminà sta mancanza, un pellet di stagno o di piombu hè spessu saldatu nantu à a fusione di cobre o d'argentu per riduce a temperatura di fusione è migliurà a prestazione di prutezzione di a fusione.

https://www.cnkcele.com/rw11-10f-1224kv-outdoor-ac-high-voltage-protection-switch-drop-fuse-with-arc-extinguishing-cover-product/


Tempu di Postu: Feb-27-2023